Content

Content MakingTomorrow

makingtomorrow maakt interactieve content met een educatieve waarde, waaronder deze content

escape ‘room’​

Escape room activiteiten worden steeds meer toegepast in het onderwijs.

Dit kun je doen als:

  • Introductie van een opleiding, een ruimte (rondleiding) of een nieuw onderwerp
  •  Herhaling van leerstof
  • Als formatieve toets
  • Of voor het opbouwen van de relatie  
Ik heb in de afgelopen jaren mezelf in escape rooms gespecialiseerd en heb veel ervaring in het creëren van escape room activiteiten.
 
In deze lesbrief leer je hoe je een escape room met educatieve waarde maakt.

gamification

Gamification is het toepassen van game-elementen in het dagelijks leven. 

Dit wordt onder andere gedaan om mensen in beweging te krijgen, te motiveren en te enthousiasmeren. 

De afgelopen 5 jaar heb ik me hierin verdiept en heb ik gamification op verschillende manieren binnen het onderwijs toegepast.

In deze periode heb ik verschillende materialen gemaakt om kinderen te motiveren.

Om bijvoorbeeld taakgericht te zijn, maar ook voor meer autonomie. 

Deze zijn binnenkort te koop in mijn webshop

2escape.online​

Naast het creëren van content op papier, heb ik ook content online ontwikkeld.

Samen met mijn compagnon van Locks&Keys hebben wij 3 online escape rooms gemaakt.

Met name voor het bouwen aan relatie en het toepassen van vaardigheden als samenwerken, creatief en probleemoplossend denken.

Erg gaaf om samen te doen, het is een combinatie tussen papier en online puzzelen.

Je hoeft niet perse in dezelfde ruimte te zijn. 

Te koop in mijn webshop.

Interesse om zelf content te maken of heb je mijn hulp nodig? Mail naar: info@makingtomorrow.nl